Tillbaka, hope you're glad ^^

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men har varit helt sluuut...

Ja allvar...att jobba är inget för mig ;) Har de senaste dagarna...(eller ja månaderna typ...) klivit upp 05.30 & jobbat hela dagen. Om jag varit i persåsen och jobbat har jag när jag kommit hem lagt mig på soffan och sovit 1-3 timmar ör att sedan knappt orka gå upp och göra nått över huvudtaget...kännt mig helt slut alltså. Men nu har jag fått lite mer liv (dock sov jag 2 tim efter jobbet idag me)

& en annan sak...du Jenny som skrev inlägg & frågade om jag gick på Segerstad, hur ska jag kunna svara om jag gör det om du inte skriver varken mail- el. hemsideadress till dig själv? Så jag svarar väl här då :P Nej, jag har just gått ut från Segerstad så har alla erfarenheter av skolan om du har nått du vill fråga om ^^

Och gissa vem som fått sparken!!! Wihoooo!!! Party on dude!

Ska nog ta jobbet i Tidaholm iaf, på ett villkor att jag får åka hem till påsk, tänker inte stanna där på påsken...hoppas jag får mitt krav igenom :) Dom måste va ganska trötta på mig redan ^^
Sen oroar jag mig för:
- Resan ner (kul att köra själv i typ 100 mil liksom...)
- Bensin (hatar att tanka & eftersom min bil knappt rymmer nån bensin kommer jag måsta tanka hur många ggr som helst!)
- Har dom Internet-uppkoppling som jag kan koppla upp mig på (kan ju inte bo där helt själv utan kontakt med omvärlden när jag varken kan ta med mig hästen eller hunden)
- Tänk om jag BARA får göra massa skitarbete...(vet ju att det blir en j*vla massa mockning men vill inte BARA göra det..)
- Får jag nån ledighet, typ på helger, så att jag träffa folket som bor där nere O_o Det e ju lite det som e själva grejen liksom :P

Nä nu ska jag tydligen käka igen sen ska jag fortsätt arita på mitt framtida hus ^^ Så skojj att rita lite igen var evigheter sen jag gjorde det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0