Träningen igång ;)

Bättre sent än aldrig säger man ju ;)

Jepp så idag efter jobbet blev det en sväng på cykeln fram och tillbaka till Marieby kyrka, en sträcka på 17 km så det är ju alltid en början :P nästan hälften av tävlingssträckan iaf :P
Fast fy fasen det kändes i både ben & rumpa att man inte cyklat på ett tag alltså men jaja man får väl uthärda lite smärta :P Det e väl det träning går ut på ...lr? ^^

Dessutom tror jag att jag hittat en mobil som jag kan byta ut den här skruttiga jag har nu mot utan att bli totalt ruinerad...har kommit på att jag inte behöver alla specialgrejer dom har på mobilerna nuförtiden så jag köper en lite äldre där det fanns lagom mycket, typ mp3 & bluetooth :) Räcker gott och väl för mig!

Jepp detta blev då valet efter många timmars tittande på recensioner från användare och experter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0