Work work work...

Jepp back på NMV...licka kul som alltid...tyyyyp...

Har idag kommit på att allt ont härstammar från en person...

Okej idag har jag sett till att minst 3 pers har blivit pissed off på mig...& jag lyckades att inte bry mig ett skit faktiskt :) Vilket framsteg! :D
En av dom var en kärring på ett företag som NMV slutat städa på (eftersom tanten va störd, delvis iaf) ja men iaf :P

Jag & Måns hittade ingen parkeringsplats när vi skulle städa Kärnantoan så efter ett varv på bussparkeringen och ännu ett varv på Åhlénsparkeringen bestämde vi oss (ja jag kom faktiskt bara på idéen :P) att vi kunde ställa oss på "Bokstav"-"fordon"parkeringen...och vi var kanske inne å städade i 10 min & skämtade som vanligt om att vi skulle få böter eller liknande för att vi ställt oss där...när vi kom ut satt det en stor lapp på framrutan att det här faktiskt
 var DERAS parkering & att vi skulle kontakta dom omedelbart hälsningar kärringen
:P

Säger bara en sak
Screw you!

Nu får man väl sova snart så man orkar ta sig upp & dra iväg till jobbet ännu en dag & införskaffa lite money...men först blir d lite Internet :)

& idag har jag införskaffat en höftsjal till magdansen :)  En blå me mynt fiiin ^^ Bara så alla vet ;)

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: lisa

hehe, bra jobbat ^^

2008-08-12 @ 16:01:21
URL: http://trettonminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0