Yrat klart :'(

Nu är Yran slut & staden dör igen...

Helt klart en superkul Yra ^^ Mycke tackvare allt folk som kom hit :D Skojj! Vi gör om det nästa år va? Men då J*vlar ska vi campa folks :D

Jepp så nu går allt tillbaka till det vanliga lunket ett tag till, jobb alltså & inget mer...

Men börjar ju orientalisk dans 4 sep iaf så jag hoppas det blir skojj :) Lite nervös dock :P Som alltid när d e nå nytt...och ska göra lite inköp på danskläder också för att förbereda mig :)

Sen den 13 okt så börjar matten...hoppas d inte blir alltför svårt bara :p nää d ska jag nog klara...

Försöker dessutom fjäska in mig hos skolan (Segerstad alltså :P) & Klaaaaaaas så att jag kan få MVG i basmaskin utan att behöva komam ner och bevisa att jag faktiskt kan köra traktor XD *hehe* får väl se hur det går :P Skulle va jävligt nice iaf ^^

Dessutom försöker jag komam underfund me om jag ska dra ner till Tidaholm i januari eller inte...vill men vill ändå inte..hjälp?

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej, går du på segerstad ? ska börja där snart :)

2008-08-08 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0