Ingenting går nånsin som planerat

Nä det är väl livet i ett nötskal det...

Platt har nu bestämt sig för att inte åka på utlandsjobb utan istället börja på socionomprogrammet i Jönköping, så nu är det bara för mig att börja leta nya jobb igen...
Är självklart redan på G med det och har idag sökt jobb på en slädhundskennel :)


Har också lite info om veterinärutbildningarna jag sökt, har fått svar från University of Liverpool att jag gått igenom första utgallringen (:D)och ska nu skicka in "work experience".
Eftersom Cissi & Ann på Segersta aldrig svarar på mina mail (dom är iaf vääääldigt sega...) så ska jag nu maila den mest handlingskraftiga på den skolan, Sven-Antenn ^^ Han har säkert koll på vilka veckor och hur länge sammanlagt vi hade praktik på skolan i ettan (I hope :P)


Har även fått mail från University of Nottingham som ville ha mina slutbetyg från gymnasiet så dom kommer jag lägga på lådan imorn :)
Sen är det bara att fortsätta hålla tummarna!

Matten går väl knappt framåt men har lovat mig sj att iaf göra 1 tal varje dag :P
Slutprov nästa vecka :S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Tack så jätte mycket för gästboksmeddelandet.

Sigge bor fortfarande kvar hos oss. Men eftersom han inte är min egna hund, -han bor och ägs utav min pappa. Så kände jag att jag främst ville rikta in hemsidan på mina helt egna hundar. ;)

Tassar nog in här vid ett senare tillfälle igen. (så jag länkade till er, hoppas det var ok?)

Roligt att läsa om Sigges syster. :)

Mvh. Emelie, Ronja, Viggo & Sigge

2008-12-11 @ 17:09:24
URL: http://www.hundliv.webb.se
Postat av: Emelie

Hej igen! Jag har en hyfsat nyfotat bild på Sigge här om du vill se:

http://www.ronja.cybersite.se/0e31f517dd9d4afb91eb4f871a05ad90.html

Mvh. Emelie, Ronja, Viggo & Sigge

2008-12-11 @ 18:17:13
URL: http://www.hundliv.webb.se
Postat av: Madelen

Hejsan!

Jadu, jag är ingen direkt festprisse då jag tror du frågar helt fel person. Men det finns helt klart bra uteställen för den som gillar party!

BK, stadshuset, Oscar osv :)

2008-12-12 @ 23:12:00
URL: http://madylane.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej! Tack desamma. Ja det finns några bra uteställen faktiskt, beroende på vad man gillar. Finns krogar med stora dansgolv och så finns det lite mindre krogar om man mest vill sitta och prata men som också har dansgolv. På lördagar brukar det vara 20års åldersgräns på de större krogarna, men "beroende på hur man ser ut & hur snygg man är" som en anställd på en av krogarna sa till mig, så kanske man kommer in ;p själv har jag varit in på de krogarna (är ju 19 år jag åxå) men på nyårsafton vet jag inte ännu vad dom tänker ha för åldersgräns. Tycker absolut ni ska komma hit ner och fira nyår! Finns som sagt några bra ställen att välja mellan. Stadshuset är en av mina favoriter.



Ha det bra!

2008-12-12 @ 23:15:24
URL: http://sandraceciliakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Cami

Tack så mycket :)

2008-12-14 @ 10:42:36
URL: http://aiminghigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0