Närmare å närmare...

På fredag drar vi till Sthlm från olika håll dock , så möts vi på mitten :P

Dock lyckades Toffee pricka in höglöpet precis under mässan så vi kan inte sitta i montern ... men blir nog inte sämre för det ^^
Dock kommer jag säkert köpa massa hundleksaker för att kompensera att jag va tvungen att lämna henne hemma :P (vad det blir ju så ju!! ;P)

Ska ta me kameran i år också har varit dålig att ta kort dom andra åren eftersom man alltid har sprungit omkring å varit me på hundutställningar, varit tvungen å sitta i skolans monter osv osv...
men nu jäklar ;)
Ska försöka hitta nå söta bullar å ta kort på me ^^...

Me <3 Bullterrier ^^

Å imorn är det ergonomimöte lr nått på jobbet i 2 timmar :P Mötet börjar 14.00 men åker till Brunflo kl 06.55 på morgonen för å ägna mig åt downloading av Heartland (m.m) som ÄNTLIGEN börjat igen =D
Emelie tar också samma buss eftersom hon bor hos oss i Oviken å pendlar till skolan varje morgon...

så imorn blir det ingen sovmorgon..tycker synd om mig sj :P

Hoppas på en vit jul i år iaf :D har redan kommit ca 20 cm å dom säger att d ska komma 20 till ^^ Kommer ju bli insnöad här i den röda stugan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0