Allt fixat, allt klart...redo?

Checklista
  • Hästen tvättad, badad & borstad
  • Sadel, träns, boots, grimma, sporrar tvättade & smorda
  • Tävlingskläder fixade & tvättade
  • Matlåda fixad
  • Skjorta, jeans, boots, sporrar framlagda
  • Vaccinationsintyg nerpackat
  • Hästgrejer nerpackade
  • Hästtransport framkörd & ordninggjord
  • Hästen tillräckligt tränad?
  • Ryttare tillräckligt tränad?
  • Bra väder... (NÄ!)
Jepp, dagen har gått åt till att göra klart allting inför imorn eftersom vi drar iväg redan vid 07.00 imorn bitti. meteorologen förutspådde ösregn (tack för det!)...och det är bara att titta ut genom förnstret för att se att det var helt korrekt...

Inga nerver än eftersom jag känner på mig att det nog inte är mycket att hoppas på denna gången :P Men vi ska va förberedda när klubbmästerskapet är på G i september-oktober nångång :) 4 veckor var lite kort om tid för att träna inför tävlingen särskilt när man jobbade samtidigt...men vi får väl göra så gott vi kan...ponnyn & jag ^^

Nu ska jag ta å duscha så att jag också är fit for fight imorn :)

Kommentarer
Postat av: Platt

Lycka till nu! :D

2008-07-12 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0