...andra jobbet :P

Tillbaka i Brunflo för att jobba på NMV imorn ;)

Å idag (lr va d igår?) så måste jag berätta vad ni vet vem (HAN i Persåsen, om ni inte vet vem läs inlägg "Kill Kill Kill") sa!!
Jo det va såhär:

Han: - Ska du på Yran då?
Jag: - Bara lördag
Han: - Jaha på Stråket lr på kvällen?
Jag: - På kvällen, får se om jag hinner me stråket...
Han: - Jag ska på stråket iaf...
Jag: - Ok
Han: - Vi kanske ska träffas där under något bord *hahaha*

Alltså allvar han måste tänka på att jag just hade fikat! Höll ju på å få upp allt jag ätit i på hela veckan...

Kommentarer
Postat av: Platt

Åh, vissa människor lever verkligen för att göra livet surt för andra...! >_<

2008-07-26 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0