OMG WTF!

Det blir en jävla massa plugg från och med den 25 augusti och 10 veckor framåt kom jag på idag...

Gick nämligen in och kollade min studieplan för Fysik B...ska läsa ett kapitel varje dag och till detta göra 20 uppgifter varje dag...inplanerad tid för detta är 8 timmar per dag...stackars mig!

Back too geek school!


Dessutom är det prov varje fredag & närvarouppgifter...OMG!
Men detta ska jag fan klara! Har andra klarat det före mig så ska det ju kunna gå..iof är det väl säkert bara en massa nörds som läst Fysik B innan mig men får väl joina dom i 7 veckor då...
Sen vågade jag inte kolla hur studieplanen för matten såg ut...

Skulle bli så jävla överlycklig om det var så att typ inga med bra betyg sökt in till veterinärhögskolan i Norge i år & jag kommer in där och kan säga:
- Bye bye Fysik B & Matte E jag klarar mig bra utan er!

Vet helt klart att detta är en omöjlighet utan att jag får dessa 2 poäng men kommer ändå att sitta som klistrad framför datorn den 25 juli när de meddelar via hemsidan om man kommit in eller inte...& visst jag kommer bli besviken även fast jag hela tiden vetat att jag inte kommer in i år...men det finns ju en 0,001% chans eller nått att jag gör det ;)

Nä jag får nog vänja mig vid tanken att läsa det ämne jag hatar över alla andra på hela jorden (allvar nu!) i 7 veckor av mitt liv 6 gå miste om allt socialt & annat trevligt oh roligt i mitt liv för att nästa år istället ha en 40%-ig chans att komma in istället...

Värsta tänkbara scenariot är om jag läser Fysik B i onödan då nästa år är sista året jag kan söka till Norge och ha en chans att komma in.... fy fan!

Matten behöver jag ju iaf för att komma in i Danmark...men fysiken är bara för att ha en större chans i Norge...
Hatar att jag har VG i basmaskin annars kunde jag sökt till Sverige!!!!

Dessutom har jag gjort klart min ansökan till England & Skottland nu...ska bara betala & skicka in...så behöver nån med VISA eller MasterCard som kan betala ...mamma ^^

Förresten skulle ni se mitt sjukt snygga Maestro-bankkort nu :) Jag & Toffee på kortet ^^ Samma bild som jag har som profilbild här till höger ---->


Kommentarer
Postat av: danne

länk till life still has much in store bilden? (A)

2010-05-13 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0