"Spending all my money..."

Ja herregud det kostar att ligga på topp ^^

Nämen allvarligt talat räknade på mina kostnader när jag får min lön...blev inte så små om man säger så...skulle lätt kunna köpa en hund för det iaf ;)

Planerade inköp då:

  1. Kamera (Olympus 790SW)     2580 :-
  2. Slingor                                          1100:-
  3. Väska (Shinsuké Kawahara)  1379:-
  4. Duffel                                               979:-
  5. Stövelstrumpor                             129:-
  6. Jeans (Replay)                            1300:-
  7. Vinterstövlar                                1200:-
TOTALT:                                                       8667:-          

Ja som sagt det är inte lätt (eller billigt!) att ligga på topp...detta är alltså kostnader förutom att man kanske ska leva lite också!  Sen tillkommer att jag ska köpa träningskoner och Fysik & Matte-böcker (som är skitdyra!) plus att jag ska gå på bio 2 ggr...& som sagt leva...plus att det är Yran i slutet av juli också...Hoppas jag får mycke i lön XD
OMG! Hur ska detta gå? :S

Hur överlever ni andra?! Några tips och råd...inga tråkiga tips bara som typ:
"Vad behöver du en sån dyr vska till?"
lr
"Du kan ju skippa och köpa några av dom där sakerna..."
Nä vet ni vad!
Jag har bara skrivit upp sådant som jag verkligen ska ha där på listan...sen måste man ju köpa lite mer så att d matchar å så också ;)

Jao...kanske har blivit lite modefreak nu när jag kommit tillbaka i nuet från Segerstad där alla tattade runt i skabbkläder...men just därför tycker jag att jag e värd det ;)

& måste verkligen göra nått åt mitt hår för känns som om det håller på å dö av uttråkning där uppe...så tänkte att lite mörkare slingor kanske blir bra? Vad tror ni?


Sen ska jag ringa en bra frisör också...hm..undrar vem det kan bli...

Kommentarer
Postat av: lisa

underbar bild!



haha, jo, men man kanske ska ha en häst med då.. vet inte vad folk skulle säga om jag springer in på banan & skänklar mig själv 0.o haha



ja, satc filmen var skitbra (: tycker att du ska se den!

2008-07-13 @ 22:43:34
URL: http://trettonminuter.blogg.se/
Postat av: sandra

haha jag jobbar arton timmar om dagen plus att jag har en pojkvän med sjuuukt bra lön, så överlever jag :P



men va fan rota igenom allt du har hemma och sälj lite på tradera, typ din gamla kamera och sånt om du ska köpa ny. så tjänar du ju lite!

2008-07-14 @ 14:08:21
URL: http://unless.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0