Upp me tuppen!

Igår var det upp me tuppen som gällde 05.00 vaknade man till det underbara ljudet av väckarklockan sen bar det iväg till jobbet...& idag fick man sovmorgon till 05.30...underbara sommarLOV!

Ja det är jobba & slita som gäller i sommar för å få ihop nå cash så man kan leva...
och har nu fått bekräftat av mina kurser jag sökte att det blir NTI-distans från Stockholm jag ska plugga för...såååå
den 25 augusti börjar mitt nya (icke) liv med Fysik B i 7 veckor (!) och när den tar slut så ska jag börja med Matte E
(o yeah o yeah!)....

Fattar bara inte hur jag ska hinna hela Fysik B på bara 7 veckor för att inte tala om Matte e på 3 veckor! Tror dom att man e smart lr :S lr ja snarare tror dom att man e osocial nörd bara för att man e tvungen å läsa dom här kurserna för att kunna komma in nånstan?!
Nä...får se hur detta ska gå...

Dessutom villa jag ju följa me syrran å lite annat folk utomlands i höst...så får väl se hur tajt det blir me plugget å sådär...

& till sist var i hela ******* försvann solen?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0