Je m'en fous!

Mitt nya bästa uttryck på franska ^^ Je m'en fous!

Jag jobbade bara till 11.30 idag efterosm sen fanns det inget att göra...så tänkte att whatever jag drar hem...såå skönt :D

Så nu tänkte jag ta en 2 timmars skritt på ponnyn innan jag packar och drar iväg till Brunflo...
för jepp jepp, imorn är det Norrlands miljövård som gäller...wihooo!

Känner mig som en arbetsnarkoman men jag ska fan ha massa pengar så jag kan shoppa plus spara lite pengar till Paris-resan nästa år ^^ Skulle ju va rätt nice å kunna shopa loss lite i paris också ;)

Har märkt att efter jag slutade på Swgerstad har jag blivit lite shopocolic för nu håller jag på å byta ut min garderob mot kläder jag verkligen gillar och rensar bort de gamla fula kläderna som inte är min stil längre :) Känns så bra!

& visst för tillfället ha jag inget liv men...Je m'en fous!

Kommentarer
Postat av: junie

det betyder typ "det skiter jag i" eller nåt va?

2008-06-22 @ 20:05:10
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0