Jobbat NMV

Idag började dagen kl 05.35 me alla morgonrutiner innan jag å syrran drog iväg till jobbet...

Blev till att städa ett vandrarhem från 7-11  sen lunch ...hehe va så satans hungrig så lyckades trycka i mig en hel matlåda me pasta & quorngryta ;)

Sen jobbade jag me Marre jobbets roligaste person verkligen skrattar alltid tills man håller på å spricka av hennes sjuka historier å spontana inlägg ^^ hehe :P
Jobbet är ju inte världens roligaste men om man jobbaar me rätt folk så klarar man sig rätt bra iaf :)

Va hemma t(i Brunflo) vid 5 ungefär tror jag..käkade, diskade& sitter nu här och glor lite ^^ innan jag hittar på nått mer spännande...


Å gahhh!!! min dator kan inte kopplas upp mot Internet eftersom den förlorat massa Windowskomponter...får sån jäva lust att bara dänga skiten in i väggen!

Sitter nu på Emelie data bara om nån undrar ;)

Ska låna hennes USB å försöka få in lite balbilder å shit på Facebook tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0