NMV

"Herregud jag är omringad av idioter"

NMV-möte igår då...fattar inte alla som jobbar där jämt!
Alla verkar tycka att livet är underbart när man får torka bort massa skit och städa nedbajsade toaletter...känner att jag inte passar in där alls...jag är inte & kommer aldrig nånsin bli ett av städfreaken där!

Visst det är skitbra som extrajobb för man tjänar ju en del mer än på fruskostvärdinnajobbet bla.
Men tänk att stå där dag ut & dag in och vika moppar, torka trabbuppgångar, städa toaletter & byta papperspåsar... :O

*hehe* Fast på mötet fick inpräntat av syrran att tänka positivt & vara positiva så får vi en trevligare arbetsmiljö & blir gladare själva...jaja sant 6 jag klarar det nog i några få veckor kanske ;)

nä, det e rätt weird folk som jobbar där...iaf alla över 20 år...

& imorgon börjar jobbet i Persåsen...usch känns alltid jobbigt första dagen på ett nytt jobb & man har aldrig lust att åka dit eftersom man inte vet vad som väntaar och förväntas av en själv...

yes, & nu sitter jag & väntar på att veterinären ska ringa eftersom Hero ska vaccineras idag...ännu mera pengar som försvinner...suck jag är pank :(

Därför ska jag jobba på NMV nästa vecka >.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0