Otur...

Som att man inte hade lite pengar som det va!

10000000 saker att hålla i huvet på jobbet till imorgen eftersom jag kommer vara SJÄLV på morgonen...ofta jag kommer komma ihåg vart allting finns och hur allting ska stå och hur jag ska göra och så när de visat det en gång!!!
Vet redan nu sånt jag INTE VET:

- Hur mycket bröd ska tas fram?
- Vart ska brödet ställas & på vad?
- Hur sätter man på ugnen?
- Vart kokar man äggen och hur länge?
- Vilken gröt ska jag göra, (HUR GÖR MAN GRÖT), och hur mycket ska kokas?
- Vilken ingång ska jag gå in när jag kommer?
- Vad ska jag göra mer än duka fram frukosten?
osv osv. osv.

Ni kanske undrar varför jag e så dum i huvet att jag inte frågade det idag när jag va där....jo för att vi gick igenom 100000000 andra saker så jag kom verkligen inte på 1000000 till saker som jag behövde veta...okej!

Ja sen kom man äntligen hem från jobbet...ut me shettisarna så dom fick beta i 20 min...en rolig sekvens ur detta :

Jag orkar inte hålla i båda shettisarna så släpper Domino så han får beta själv, jag får sms, min meddelandesignal är en häst som gnäggar, Domino tror att det står en häst borta i skogen....Hejdå Domino! , handfallen matte bilnder fast den uppstirrade Dunder och springer efter Domino in i skogen ^^

Sen var det ut & rida en sväng bara ett varv runt åkern i skritt idag eftersom Hero inte får anstränga sig förren 3-4 dgr efter vaccinationen...

Borstade Toffee, tänkte klippa Toffees klor och upptäcker att hon slitit av halva klokapslen på en klo så att halva pulpan e blottad...springer in och ringer veterinären...åker till veterinären och blir ännu mera pank men kommer tillbaka med en lyckligare hund :P

Min dag i korthet ;) Fram till nu iaf för nu ska jag snart till Emelie & äta (smörgås)tårta ^^
GRATTIS EMELIE 16 ÅR idag :D



Kommentarer
Postat av: Alma

Hahah, till då ponnyn sprang till skogs.. då vet ja vilken signal ja int ska skaffa.. XD

2008-07-10 @ 20:04:09
URL: http://somethinggreaterthenme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0