Pissoarer My Favourites!

jobb jobb jobb...6 alla är glada för att spring på ExpoNorr & shoppa...

Ja utom jag då eftersom jag är en av dom som städar Exponorr (3 hangarer med 12 toaletter + 5 pissoarer!) Hur pinsamt är det inte å knacka på där och mötas av 5 gubbar fullt pissandes...?

Men vad gör man inte för pengar?! Haha att har cash är väl vad livet går ut på lr?
Jepp i helgen blir det helgtillägg på det annars skulle jag ALDRIG göra det...det blir jag & Emelie som springer runt som 2 virrtomtar där bland alla shoppingtokiga tanter och gubbar & skurar bort deras bajs i helgen...bara så ni vet ;)

Men sen ska jag ha ledigt 1-4 juli och träna min (nu) feta häst inför tävligen...sen ska jag va frukostvärdinna den 5-8 juli...sen ledig sen tävling :S

Och måste säga! Vem klarar att gå ut på stan nu när det är rea på allt och märkesjeansen säljs för 50%???!!!

När jag bara skulle klippa mig och sen var på stan i 5 min fick jag ihop en ny mascara för 120 spänn, ansiktsprodukter för 465 kr och nya trosor ^^ haha vet inte hur det hade slutat om jag inte varit tvungen att åka tillbaka till jobbet sen :P
men klarade mig ifrån inköp av jeans denna gången...men bara för att replay-jeansen inte va på rea! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0