Pucko!

Åååå vad jag blir trött på alla!

Sålde min westernsadel via Payson för att köpet skulle gå korrekt till. Men nu har den dumma jävla köparen underkännt varan för att sadeljäveln inte passar på hennes häst! Så pengarna ligger alltså nu hos Payson och ingen kommer åt dem förren vi kommit överens och jag tänker fan inte ge mig...! Hon köpte den enligt den korrekta beskrivning jag givit och skulle hon behövt mer info om sadeln hade hon kunnat fråga innan hon gick med på köpet...blir så jävla trött på folk..
 För det va ju samma sak för mig när jag köpte den eftersom jag inte visste om den skulle passa...men eftersom den inte gjorde det så fick jag ju sälja den vidare...dumma kärring!

& hatar att städa de jävla toaletterna på Expo...3 ggr om dagen ska de städas...första gången går bra men sen kommer det ju flera 1000 pers som ska skita! Ofta man går på mässa för att gå på toa och pissa ner toaringen eller spruta ner hela insidan med bajs!?

Plus att det e så störande att städa pissoarerna...vad vi än gör ( sätter påse/trasa på handtaget, ställer städvagnen för toalettingången lr själva säger åt folk att de inte kan gå in för vi ska städa) så ska folk in och pissa lik förbannat...som en gubbe:

- Jahá ska ni in å städa...då får ni minsann vänta en stund till för först ska jag in...

Ja lr det säger väl alla gubbar så vi får ju stå där å vänta hela tiden för att folk inte kan vnte 2 min på att pissa...flr inte tänker jag då klampa in när de står där å pissar åt alla håll...

Slapp iaf ta toaletterna en fjärde gång eftersom Carina och hennes dotter for dit istället (bless you!)


Kommentarer
Postat av: Alma

jag lider med dig...

2008-07-10 @ 19:56:52
URL: http://somethinggreaterthenme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0