Raindrops keep falling on my head...

Ja vem har missat att det regnat i en vecka nu...

Och kan ju erkänna att man är inte superentusiastisk när man ska ut på en ridtur direkt...marken är helt slabbig och man blir blöt & kall...myspys verkligen...
Men än så länge har jag bara skippat en dag utan ridning (igår när det spöregnade!) och så fort det blir uppehåll i regnandet idag ska jag ut och träna lite på planen och tar några galoppstreckor på grusvägen :)

Borde nog anmäla mig till tävlingen snart också men det känns som om det inte kommer gå så himla bra :P Men jaja det e ju kul iaf ;) Å får väl lite extra inspiration efter att ha varit på Ranch Horse Classic på High Chaparall me syrran den 26-29 juni :D
Ska träffa Platt där me :)

Å nu har jag nästan packat upp ala mina grejer på rummet *stolt* ^^

Igår var jag förresten på stan och shoppade loss lite :) Hittade mörkblå stuprör som jag letat efter ett tag nu, fick dom lite billigare också eftersom dom va på rean...dock blev jag ju pank iaf...som alltid när man köper jeans :P
Blev lite andra pryttlar också och på tisdag hoppas jag kunna shoppa resten av det ja behöver *hehe* & förhoppningsvis får jag en klipptid också innan jag ska på möte med NMV vid två...

Ska nu njuta av mina sista lediga dagar...usch känns tungt detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0