Sista Helgen med friendsen :'(

Lite sorgligt att alla ska skiljas nu :( Men hoppas verkligen att jag kommer hålla kontakten med er, Platt, Anna & Frida!

Helgen efter balen följde jag & Frida med Platt hem eftersom vi skulle åka på RixFM-festivalen i Jönköping på lördagkvällen.

På fredagen blev det mest slappande & så åkte vi en sväng och solade & badade i Stomsjön som låg på gångavstånd från Platt.
 
På lördagen lånade vi Platts föräldrars bil & åkte en sväng till Lagmanshagasjön där de var en lång sandstrand och VÄLDIGT långgrunt. Mysig strand & vi tog med oss lite picknick som vi käkade innan vi gick hem och började fixa oss i ordning inför kvällen.
Anna dök också upp senare på kvällen och vid 7 åkte vi iväg mot Jönköping (jag körde såklart :P) Väl framme hade vi lite schå med att hitta parkering men det fixade sig till slut ;)

Eftersom det var så pass tidigt då vi kom fram var det mest äldre och barnfamiljer som va ute så vi gick mest omkring en stund och Anna skulle käka så vi drog till MCDonalds.
Dum som jag var hade jag lämnat min jacka i bilen & medans de andra satt på McDonalds gick jag tillbaka och hämtade den och bytte skor, från Fridas till Platts skor eftersom jag själv glömt att ta med mig andra skor efter balen.

Väl tillbaka hade barnfamiljerna börjat skingrats något & lite roligare folk dykt upp. Mina fyllekompisar XD satte sig på en parkbänk utanför polishuset och söp till lite så att de blev lite roliga :P Sen drog vi iväg till Piren för att kolla om det fanns nå kul folk där eller nånstans att ta vägen.

Började snacka me några rätt schyssta killar där som vi träffade lite senare på kvällen också :P

Tappade bort Frida ett tag men hittade henne på en krog på piren med ett par killar...dock var det 20-års gräns på krogen så vi plankade in genom att hoppa över repet som gick runt. Funkade bra eftersom de satte ut en vakt precis efter att vi hoppat över ^^
Efter ett tag ringde killarna vi träffat tidigare på kvällen och tyckte att vi skulle träffa dom i Rådhusparken ^^ så då drog vi iväg dit :P

Träffade Hannes & hans polare på vägen som försökte lura i oss att Hannes gjort en tatuering på armen, där det stod STEK men det såg ut som det stod CHER XD

Åkte hem vid 1 då jag började bli lite trött & de andra i princip tyckte att vi hade gjort vårt där :)

Efter lite om & men hittade vi ut & tack vare mina fina filbyten i rondellerna hamnade vi på rätt väg XD
(Tur att vi var själva annars hade nog dom bakom blivit lite konfunderade:P)

Körde inte av vägen & körde inte på några rådjur på vägen hem så vi klarade oss rätt bra tyckte jag ^^

image46


Dagen efter blev också en slappardag på stranden innan vi for tillbaka till skolan för sista gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0