Slutstädat på Expo :D

...och slutstädat för min del på nån vecka iaf ^^  Nice!

Idag var vi 3 tappra (Philip, Frida & jag) som sprang runt och log (iaf vissa av oss :P) med påklistrade leenden mot alla de kissnödiga.. dock inte lika många kissnödiga som igår när Emelie och jag höll på att få nervsammanbrott...

Men kändes så jäkla nice när man kunde sätta sig i Pippin för sista gången (den här veckan..) och åka tillbaka till kontoret...

Ledig i 4 dgr nu och på onsdag blir det nog Marité med Lisa & Liv om vi får som vi vill...dock bjöd mamma & pappa släkten på MIN vaniljvodka innan jag kom hem idag så det e fan inte mycke kvar...men d ska dom få paya för *grr*
så förhoppningsvis får vi ihop en billig kväll iaf :P inte för att Marité e så billit dock men lite får man ju unna sig

Sen blir d nog bio med syrran nått i veckan, nya Narnia såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0