Svull...

Mina föräldrar ligger risigt till för tillfället då min hund gått upp 2-3 kg under den veckan jag var borta...grr...
& jag som trodde att hon bara var oborstad...

å dessutom så har Löwchen-valparna fötts nu och man e nästan tillbaka i samma kris...dock är jag nu rätt övertygad om att det inte blir någon valp i år iaf...å just ja jag skulle ju ringt Tidaholms-jobbet ja...hm, gör det imorn ^^

& måste meddela den positiva nyheten att kärringen (med westernsadeln) blev så rädd när hon fattade att jag hade rätt enligt lagen att hon gick med på att ge mig mina pengar XD hehe kanske ska bli nån typ av förhandlare istället för veterinär :P Det gäller att veta vad som är rätt när man ska förhandla om pengar ^^ så nu e jag nöjd :D

Men fasen vilket mysko väder det e ute då! Solsken/spöregn/blåst om vartannat under hela dagen...lyckades tajma så rätt att jag hann ut me Hero en liten stund medan d va uppehåll...precis när jag lett tillbaka honom i hagen & kollade ut över sjön så kunde man se regnet närma sig så det blev att spurta hem ^^ & jag hann =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0