Dagsformen

Va uppe till 02.00 & satt vid datan så vaknade inte förren 09.22 idag...käkade frukost, duschade & sen bar det ut me vovven...blev 7 km idag ^^
De första 5½ km går skitbra på den sträckan sen blir det så himla trist å gå där att man har stor lust att ringa efter en taxi :P Ännu mer trist att jag inte har en mp3...måste skaffa en sån..nån dag när jag har pengar ;)

Har fixat studentklänning & skorna (v)
kommer förhoppningsvis 10 maj :)
+ att alla balgrejer nu är fixade (klänning, smycken, väska, skor & frisyr) känns himla bra...

Jepp, har även hunnit träna lite lydnad me Toffee idag...tror vi kanske ska börja sikta mot en tävling i klass 2 nu när hon har LP1:an...så det blev lite "rutan-träning" och det gick helt ok...tasstarget som gäller fortfarande såklart men ska minska hjälperna mer och mer när hon verkat fatta poängen med själva rutan...

image10


Ja, å självklart när vi tröttnat på lydnaden körde vi lite freestyleträning istället...håller på att lära in ett nytt moment då hon ska gå runt mig med huvudet bort från mig...Helt sjukt hur fort hon fattade ^^ men än är det långt kvar ;)

annars är det väl så att jag inte orkat me några trigonometriska tråkiga formler än men jag ska...sen...imorn kanske... :P

Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0