Hundförbud i skogen NU typ....

Solsken =)

Men såg att det blir sämre väder på måndag :/ så passa på å njut!

Vet verkligen inte om jag ska göra "MVG-provet" i fysik...lr nöja mig med VG...låg ute på gräsmatten och kollade i fysikboken...hade glömt va mycke stört dom försökt lära oss! Herregud jag gillade när hilmlen var blå....tills man fick reda på varför...då blev skönheten mer som en formel ...BLÄ!
Bojkotta fysik låt allt bara vara istället!

Sen gick jag en promenix me Toffee & ni kan ju gissa vem vi träffade på springande lös i skogen nu i "hundförbudstider"...Sur haggans gamla skruttiga Golden-hane såklart...Toffee blev glad att träffa på en vovve mitt i skogen men han orkade inte följa med oss så långt eftersom vi gick i alltför rask takt för hans smak...
Men kom ihåg: -"Nä, han brukar aldrig springa lös annars!"...(nä eller hur jag har sett det :P)

image22

Sen höll jag nästan på att mosa en kopparödla som låg på vägen...tog kort på den :P
En bit längre fram på vägen låg 2 till men tyckte det va lite väl barbariskt att ta kort på dem eftersom de just fick ögonen uppkäkade av en hop myror...myspys...

image23

Annars väntade jag på att mamma skulle ringa vid fyra men det gjorde hon inte...jag som hade massa att berätta!

Tex. att jag fått jobb som frukostvärdinna i Persåsen i sommar, att jag kanske kan få jobb i Tidaholm i vinter/vår, att vi badat & massa mer...också ringer hon inte ens, vem ska jag då berätta allt för :P

Annars har jag bara legat ute i solen idag (igen!)...Hoppas jag inte bränt mig bara, lär ju märkas ikväll isåfall...
Men hade ju iaf faktor 30 i ansiktet å på axlarna så hoppas jag klarar mig...tänker som sagt inte få hudcancer & se ut som ett skrumpet äpple innan jag fyller 40 iaf!!!

Men nu ska jag gå & fixa klart me tvätten...sköjj sköjj... Sola lugnt!

Kommentarer
Postat av: junie

Oj grattis till jobbet, så nu slipper du städa då elelr ska du göra det också?
Kopparödlor är söta förresten :D

2008-05-11 @ 10:20:54
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0