Kossor & Bad ^^)

Yes började dagen me att gå "2 "slash" 3- kilometarn " me Anna & Platt innan fikat...

Väl vid fikat blev vi ombedda att hålla mun då vi väntade utanför eftersom det va sk. "Naturkamp" idag & de hade informationsmöte i matsalen...seeen fick vi äntligen vräka i oss lite frukost!

Sen va det lagårn som gällde...trodde vi skulle kunna slippa undan de äckliga lagårdskläderna där ett tag men icke sa nicke...nog fick vi dra på oss blå overaller med hängrumpseffekt och stora feta stövlar för att sedan kunna gå och fånga och sen släpa in en stor kossa i klövverkningsboxen... ( men min kossa va iaf snällast ^^)

...men hon luktade tyvärr också bajs annars kanske jag bytt ut Toffee mot henne XD Kossorna liknade ju iof Dominic (klumpiga & dregligga) så vet inte om jag skulle velat ha min kossa i ett beboligt hem ;D

Efter den bravaden va man ju helt klart tvungen att springa & duscha innan lunchen...ja menar annars hade man ju luktade som alla andra i matsalen....å vem vill det liksom, hello?!

image19

Sen åkte vi (jag, Lisa, Amanda, Platt, Anna, Frida & Hannes) & badade i Annebergssjön utanför Bredaryd :) Himla mysigt ställe med långgrund strand så vattnet va helt okej att va i faktiskt ^^ man frös inte ihjäl efter 5 min som man brukar göra i Storsjön iaf ;P

Väl tillbaka så drog Platt & Anna hemåt och lämnade mig & Frida kvar på skolan...men vi klarar oss kanske...kanske... ;)

Har bestämt att jag nog ska käka tacopaj, tortillapizza & medelhavspasta i helgen så då slipper jag fundera på det mer iaf :P Utbudet är ju inte så stort på Tempo i Reftele så det gäller och veta vad man ska käka om man inte vill svälta ihjäl på söndagen XD

Dessutom fick jag just reda på att mitt gamla marsvin Frodo dött idag... :'(
v R.I.P Frodo v

image18
(Frodo till vänster...Manfred till höger blev lämnad ensam kvar..)

Fiskarna i havet - Idde Schultz





Kommentarer
Postat av: Platt

Nej, stackars lilla Frodo! :'(

2008-05-09 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0