Lektion? Skulle jag?!

Psykiskt slapp dag men fysikt ansträngande kan man väl sammansatta dagen som...

Satt & tränade på matten vid 11 som duktiga elever gör...sen kom Sven in och sa att trög-tanten inte skulle va här den här veckan heller *grr*...
Jag som siktat in mig på att få det där jäkla provet understökat nån gång...jo men visst Sven kan göra ett prov men varför göra ett svårt prov när man kan få ett lätt när trög-tanten kommer tillbaka?

Efter lunch hade vi egentligen matte igen men såg ingen mening i att gå dit och låtsas att man pluggade när jag inte behöver plugga förren i helgen (igen...) & såg heller ingen mening i att gå dit å säga att jag inte tänkte va på lektion heller...lite frånvaro har ju ingen dött av, inte sant?

Nu står ju valet & kvalet om jag vill ha mer frånvaro imorn när lektionen börjar kl.8 eller om jag ska gå på Djursjukvården som inte börjar förren 08.55 med Helene...(om vi har Djursjukvård då? Ingen som vet?)

Haha men tycker synd om de stackarna som fått en chans att göra omprov i Mikrobilogi på tordag då inte ens trög-tanten e här XD

Ja, annars så sög min hund på lydnadsträningen & "Cirkel" verkar hon helt glömt bort hur man gör...suck ett nederlag när det gick så bra...men imorn kommer en ny dag ;)

Fotbollsträningen nu på kvällen då (...glad att Sandra ställer upp & går me mig dit :) mycket mer seriöst denna gången & måste bara säga att "The Girls Totally Rule" på fotbollen :P Känn er dåliga boyz ^^
Riktigt skojj å spela igen, va ett tag sen sist...haha å det märks väl i lite sekvenser i spelet också tyvärr XD
Men det e ju tanken som räknas ;D

Nä nu ska jag slappa tills träningvärken gör sig påmind imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0