Lundi ^^ fransk lördag XD

Jag vill åka till Frankrike! Men det är inte förren om precis ett år som det kanske blir av isåfall...då SKA mamma & jag till Paris! <3

Skulle även vilja åka till Sardinien (Italiens näst största ö), verkar superfint där! Men kan ju ingen italienska så Frankrike skulle va bättre ;)

Idag låg jag i sängen till typ halv 12...va sååå seg...hehe kanske för att ja kollat på film halva natten iof :P
Men sen gick jag en runda som jag inte har en aning om hur lång den e...5 km kanske? Jaja, lagom lång iaf :)

image12

Sen va det den länge uppskjutna matten som stod på schemat...vill bara bli klar med den!
Vill göra sista matteprovet i Matte D på måndag..men vette fasen om jag klarar det...sista kapitlet va sjukt knepigt...SEN håller jag tummarna för att jag slipper kursprov för det är det värsta jag vet..ja efter nationellaprovet i matte *ryser*....DET är HEMSKT!!!

Blev självklart lite träning me Toffee idag me...fjärridirigering & inkallning me ställande :)

På fjärrdirigering står det att man får använda både röstkommando & handtecken...Men hjälp mig nu!
Måste handtecken göras med handen/armen eller får man använda ett tecken med benet istället???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0