Once again...

Jepp ännu en studentfest utan mig :(

Eftersom jag ska ha 5 timmars kursprov i Matte D imorn...iof skulle det säkert inte göra nån skillnad om jag söp ner mig eller inte...men känns bättre om jag inte gör det :P kanske kanske kanske klarar 1 uppgift då iaf...men inte så mycket mer känns det som :(
Usch, vet att det kommer va assvårt...det e ju matte D... :S

image43


Ja, så medans de andra shotade (& forfarande shotar) Dooley's i äggkoppar här på Lindqvists så satt jag & pluggade matte...eller ja jag försökte iaf...fick väl inte in så mycket i skallen kan jag väl inte påstå...fuck!

Nä men efter provet imorn är jag FRI!
Inget mer plugg jag lovar ;) Då kan jag va me & parta...promise babes ;)

Å på torsdag är det BAL ^^ Hoppas det blir skojj...

& så blir det väl Kalajs i Jönköping på lördag :D Iof kommer jag va nykter-chaffis, men me mina friends blir det nog skojj iaf :)

Nä sova en stund kanske så man orkar provet imorn...åter igen...SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0