Sol & Blåst på Mors-dag

Blev lite plugg idag trots brist på motivation...dock har jag inte så stor självdiciplin att ägna en hel dag åt plugg när det finns annat att göra...som tex. titta på moln, leka med vovven, äta, kolla på moln, lyssna på fåglarna...
Haha ja ni fattar ;)

Men vill såklart ha MVG i matten oxå...skulle kännas bra om inte annat...men så ska man orka plugga tillräckligt också...ja vi får väl se...suck...

Blev ett MMS till mamma i morsdags-present..hade som inte tid att fara hem & ge henne nått annat :P Men hon blev glad iaf :) Å det är väl det som räknas va?

Blev en promenix me Tofflan till Vällemad...haha ja det är ju ett trevligt partyställe det... :P

image41


Undrar hur många det är som festat & sovit i ett fågeltorn XD
Jag är 1 av dom iaf :P Jag & mina störda kompisar är väl de enda som kan komma på en sån störd idé iof!

Stackars Stockholmskillar som vi släpade me dit ^^ Men lite skojj var det iaf...tills klockan blev 3-4 morgonen därpå och det va SJUKT kallt !!! Dessutom va det massa änder, svanar & tranor som skrek för full hals..tydligen trodde de störda fåglarna att det va vacker fågelsång för de höll på med!
Nä, då tog jag mitt täcke & min kudde och vandrade hem sådär vid 04.30 medans de andra mupparna låg kvar och snarkade i tornet....
Smög in källaringången för att inte bli tagen av vakten XD
Hehe när dom andra vaknade trodde de att jag villat bort mig i skogen eller dränkt mig i sjön lr nått XD
Rätt åt dom när de ligger & sover så länge ^^

Haha, ja vilka störda saker man höll på med i ettan :P Vilken tur att man är stor & förståndig nu ^^

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, det är en som bor typ på andra sidan av byn jag bor i & deras goldenhane tyckte att glittra luktade väldigt gott.

både glittra & han tyckte minsann att det skulle bli godel valpar.. :S

2008-05-25 @ 22:37:16
URL: http://trettonminuter.blogg.se
Postat av: Platt

Haha jaaa fågeltorn e grejer det! Men KANSKE inte att festa i... Iaf inte spva över i...! ^_^

2008-05-26 @ 10:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0