JAGHATARMATTELÄRARE!

hallå om jag vill ha godkänt så behöver jag väl inte ha mer än godkänt för att få godkänt!!!!

Jävla pucko till mattelärare! Fick tillbaka resultatet från förra matteprovet idag trodde faktiskt det skulle gått bättre...fick 12/20...men jag fick ju godkänt...frågade matteläraren om jag kunde få se provet så jag vet vad jag gjort för fel...
Nä inte fan fick jag se vad jag gjort för fel!
Han kan ju skriva å säga att jag har gjort hur många fel som helst när jag inte ens får veta vad jag hade fel på!!! Blir så jäkla irriterad hur ska jag då kunna veta vad jag ska träna på...särskilt nu när det kändes rätt bra på provet!

Nä den enda responsen jag fick var:

"Något svagt resultat, dock godkänt. Du bör nog gå tillbaka i boken och se var dina svagheter är för att där jobba på lite mer. För G bör du ha rätt på minst 50% av uppgifterna."

Undrar också hur jäkla bra han är på matte sj! Vaddå "För G bör du ha rätt på minst 50% av uppgifterna"???
Varför skriver han det för när jag fick 12/20 det e ju fasen två poäng över godkänt! Hade jag haft rätt på 1 ½ uppgift till så hade jag haft VG fattar inte vad problemet ligger i...*gah* PUCKO!

Jaha jag vet inte ens vilka mina "svagheter" är eftersom jag inte får se provet!? Ska jag räkna om alla uppgifter på kapitlet då lr?
Å kanske jag då kommer på jaha ja..nu har jag räknat 400 uppgifter å den här som jag kom till nu var ju lite klurig faktiskt!!.... ELLER VAD???!!!
ÅÅHHDUSKABARAVETAHURJÄVLAMYCKEDUÄRHATADFÖRTILLFÄLLET...

Kommer bli sjukt jävla förbannad om han inte ger mig godkänt på kursen när jag haft godkänt och väl godkänt på alla delprov! Ska fasen försöka göra mitt bästa på det här jävla slutprovet för vill fasen inte göra om kurshelvetet igen!!!!

||||||MATTELÄRAREN WILL GO TO HELL|||||||




Kommentarer
Postat av: Lollo

svar: Oj herregud va bra poäng du fick :O Du det låter as kul och jag önskar verkligen lycka till där :D

2008-11-25 @ 19:43:15
URL: http://lemur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0