L'animeaux

Nu har jag köpt lite grejer till mina djur så jag hoppas dom blir nöjda :P

Införskaffat
Trimmaskin (Fluff du behöver detta ;)
Tandskrapa (Vette fasen vart den jag hade tog vägen...)
Aktiveringsboll (Stod attt den var för jättehundar men jag tycker min häst är som en jättehund :P

Dessutom har jag köpt 2 pocketböcker till mig sj :) köpte dom på adlibris.se (dom och bokus.se är billigast om ni ska köpa böcker) Hoppas dom kommer snart

Det blev efter mycket letande:

Mina Hemligheter av Sophie Kinsella
                              &
Tokyo natt av Elin Lindqvist

Hade lätt kunnat köpa en packe till men har varken råd eller tid med fler böcker för tillfället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0