Svara inte!

Okej såhär är det nu... ringer det nån mupp från telefonnummer
0406086087

SVARA INTE!

Vad jag vet så är det några nördar som snor ens pengar på telefonen om man svarar...
Om jag vet säkert?
Nä jag är väl inte så dum att jag svarar eller?!


Har kris nu...ja jag har alldeles för många alternativ att välja på!
Men sen igår har jag försökt klura ut vad som blir bäst, inte helt klar över det än men rätt säker för tillfället iaf...
Har sökt au-pairjobb i alla franskspråkiga länder eftersom jag verkligen vill lära mig mer franska...Har fått svar från 3 pers som är intresserade av att ha mig som aupair...av dom är för tillfället 2 st mer intressanta för mig & hoppas på nån av dom isåfall :)
Detta har jag isåfall tänkt jobba som fram till sommaren 2009...
På så sätt kan jag fixa att flytta om jag kommer in på veterinärutbildningen i Danmark till hösten :)

MEEEEN....jag & Platt har också sökt jobb i Norge och om vi får det jobbet vill jag ju SUPERGÄRNA jobba där med henne också..dock är ju detta självklart samtidigt som jag isåfall är aupair...

+ att vi ska till Paris 4-8 maj om mamma får tummen ur röven å betalar innan innan nån annan tar vårat boende!
(och under den här tiden jobbar jag nånstans så måste ha ledigt för att åka hit...)

Och min syrra hade kanske också nått hästjobb till mig i Falköping under samma tid :P
Sluta klaga att det inte finns några jobb!
Det finns ju för många!

Nä nu ska jag gå å plugga...matteprov imorn...lr på fredag får se vad som känns bäst :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0