JobbBreak

Yes sista dagen på NMV jobbad (iaf på ett tag :P) Nu är det plugg som gäller i 6 veckor så ska ta det lugnt & dra till Fränsta & Sundsvall mina sista lediga dagar på ett tag ;)

Känns supernice att va "ledig" från jobbet ett tag nu men kommer självklart sakna mina & Marielles pratstunder & skrattattacker XD Hoppas du överlever utan mig nu då ;) Vi syns ju på firmafesten så får vi diskutera igen ^^

Måste skicka min telefon på reparation också...suck...batteritiden e för kort plus att den stänger av då och då trots att det finns batteri...GRRRR!

Nu har vi skickat bokning till ett hotell i Sthlm också så Platt & Anna vi kommer ju synas på mässan :D FAn va kul me lite HUND igen :D



Måste ringa till Aplagården i Tidaholm också men blir aldrig av...men jag ska! (snart...)

Imorn ska jag ringa djursjukhuset också och ta bort Toffees äckliga knöl...vår veterinär tror det bara är en fettknöl men den e precis lika äcklig för det så den ska BORT!

Imorn är det orientalisk dans också :D Börjar bli rätt svårt nu asså men e fortfarande lika kul och vi har börjat me vår uppvisningsdans nu så det är skojj :D
Sen åker jag hem packar om och på fredag åker jag och hälsar på Lisa i Fränsta ( jepp jag kommer den HÄÄÄR helgen Lisa ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0