Nice :)

Shit va nice det är att chilla hemma för en gångs skull!

Gud va mycket man hinner me egentligen bara man bestämmer sig för vad man ska göra!

Började mattekursen idag och än så länge funkar det fint men självklart gör det det när man bara e på de första uppgifterna...dom som gjort boken vill väl inte att man ska ge upp på en gång heller ;)

Igårkväll satt jag på UCAS och fyllde i anmälan till veterinärhögskolorna i Skottland/England igen för på något sätt kom jag med i förra gångens anmälan...och efter lite panik hittade jag igen mitt "Personal statement" från förra gången jag sökte...hade lite panik eftersom anmälan för veterinärstudier ska va inne senast 15 okt och skulle ALDRIG kunna hinna skriva ett nytt "PS" till dess (!) Dock hann jag bara spara det och när jag nästan fyllt i alla betyg (36 st!) så kom det upp en ruta som säger:
"Firefox har upptäckt ett okänt fel och måste avslutas"
AHHH!!
Så jag gav upp för den kvällen...fortsatte dock idag och skickade in det så nu är det inne...IGEN!
Skrev även ut inlämnngskvitto idag för mobilen så ska skicka iväg den imorn...suck jävla teknik!

Dagen började dock kl 8 imorse då jag & pappa åkte iväg till veterinären me vår gamla 29-åring Courage (en häst ;)) som haft svårt att tugga senaste dagarna...dock var det bara en tand som lossnat så vet. plocka bara bort, soplade rent och slipade lite sen va d fixat :) Hon hade tänder som en 15-åring så vi hoppas gammeltanten klarar sig ett tag till :)

Imorn blir d också upp tidigt för å åka me Toffee till veterinären :) Men nog ska jag klara det, kan ju ha sovmorgon dom andra dagarna ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0