Inte själv puckon!

OMG farligt att leta Sista-minutenresor!

Okej...idag har jag fått panik 2 ggr...

Första gången va mer okej, då hade Baltazar (min svarta panter) fångat en stackars fågel som jag fick dra ut hans klor...
Stoppade den i en papperslåda så att den fick ta det lugnt ett tag...
(annars dör fåglar av chock...därför man ska stoppa dom i en mörk låda i några timmar om de tex. flugit mot ett fönster eller liknande...)
Några timmar senare skulle jag kolla om den mådde bra och inte skadat sig så tog in den så att jag inte skulle tappa den ute så att den försvann...tog in den i köket och tog upp den ur lådan och den verkade må bra eftersom den försökte bita mig :P
Skulle sen sätta ner den i lådan igen för att kunna bära ut den och vips så flög den istället omkring i köket, jag fick iaf tag i en bit lakan som jag kunde fånga den med och sen släppte jag ut den så att den fick flyga iväg till ett varmare land ^^

Andra paniken var Mycket Mycket MYCKET värre...

var nämligen inne på datorn och kollade mailen och såg att jag fått mail från Fritidsresor...öppnade mailet och läste:

Tack för att du bokat din resa hos oss

Kände att jag blev helt kall...jag har INTE bokat nån resa!
var helt handlingsförlamad en stund när jag gick in på deras sida med BOKNINGSNUMRET och fattade att de verkligen var en resa bokad för mig...bara för mig...själv en vecka till Egypten!
AHHH!!!!
Jag hade kollat upp den här resan eftersom jag, Susanne, Emelie & Sigrid funderade på att åka dit...därför hade jag skickat en FÖRFRÅGAN (INGEN BOKNING!) om resan fanns kvar och om det fanns 4 platser kvar...

Nä men istället för att skicka ett svar har de nu bokat in mig på att jag den 23-30 sep ska åka själv till Egypten!!! OFTA!!!

Dessutom var det ingen mer än jag hema när jag fick reda på det här så fick ju panik över att jag inte kunde prata me nån heller så ringde Susanne men hon svarade inte eftersom hon dömde tävling..ringde Emelie som såklart tyckte det va askul..*grr* så fick ju inget vettigt ur henne utom att jag skulle ringa Fritidsresor då...
Försökte ringa mamma & pappa men dom hade inte nån av mobilerna me sig...
Ringde sen Fritidsresor som bekräftade att ag hade en bokning men att jag var tvungen att prata med Travelpartner eftersom det var dom som bokat resan...
Ringde Travelpartner & fick reda på att de hade stängt hela helgen!!! MERDE!
Så har fortfarande lite bubblande panik eftersom jag inte kan snacka me dom förren efter helgen och eftersom jag gärna vill åka dit...men inte själv!!!

Herregud fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: junie

hahaha men bara du inte betalar nånting så lär ju bokningen försvinna?;)Om du inte får kronofogden efter dig då förstås xD

2008-09-07 @ 08:19:26
URL: http://jujju.bloggagratis.se
Postat av: lisa

hahah, fan va nice.

självbokning ;P

2008-09-11 @ 09:29:46
URL: http://trettonminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0