Inget för mig...

...så då kan man alltid kika in på Tjuvlyssnat.se

Å såhär skulle jag också lätt kunna sagt till ungen XD

Bokhandel, Skellefteå

Tjej ~22 tittar på böcker då en flicka ~5 med mamma ~40 ställer sig bredvid.
Flickan tittar ner i leksakaffärspåsen som tjejen bär på.
Flickan: Vad har du för nåt i paketet?
Tjejen (glatt): Jag har köpt en kanin!
Flickan (drar efter andan): En riktig?!
Tjejen (allvarligt och pedagogiskt): Ja! Men jag glömde att göra lufthål, så nu kan det hända att det ligger en liten död kanin där i paketet!
 Mamman stirrar surt på tjejen och drar genast med sig dottern därifrån

Haha skulle inte förvåna mig om jag skulle hitta nått citat som jag har sagt på den där sidan xD särskilt när man diskuterar nått me sina sjukt störda vänner (u know who u r ^^)


Idag blev det ridtur, Gossip Girl, tur till Wedmore, skjutsning till pianolektion å pizza...

Måste även säga att de har sjukt många allt-i-allo-butiker här i England...jag menar...ofta man kan läman in kemtvätten på posten XD

PoK



Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där tjejen förtjänar en guldstjärna

2009-04-02 @ 21:50:34
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

h[email protected] jag skaffa den när jag var 12 för att försvara mig;)

2009-04-02 @ 22:06:03
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0