Sommarjobb...

...maybe :)

Skickade iväg ett mail till Persåsen där jag jobbade som frukostvärdinna förra året å frågade om de behövde nån som jobbade den här sommaren...



Dom svarade typ på direkten å sa att det va roligt att jag hörde av mig och att de behövde en frukostvärdinna från mitten av juli-augusti...
Hur perfa kan det bli? !

- Är ju precis då jag kan jobba :)  +
- Nära till jobbet å jag kan bo hemma å ha hand om mina djur å rida :)
- Jobbar bara mornarna :)
- Känner folket där :)
- Vet vilka arbetsuppgifter det är :)

Woohoo!
Hoppas det inte blir nått som gör att ja inte kan få det bara... 

...var det nån som sa att det var svårt att få sommarjobb???  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0