Brunflo

...och inte barfota ;)

Ja det där med barfota är en helt annan historia ^^

Nu har jag hämtat min pålle!!! :D
han kom med hästbussen in till stan...han va fasen tjockare än innan han for xD Stackarn! Men han va lika snygg för det :D

Så det blir å sätta igång honom när jag kommer hem från Turkiet :) Äntligen en ponny att rida :D


Färdigpackad och färdigduschad e jag också :) skööönt! Nu är det bara å åk ;)


...nja itne riktigt :P ska ju in å kolla på lägenheten imorn på mogonen, sen ska jag å Emelie å få våra vaccinationskort underskrivna sen blir det en sväng på stan me :) men SEEEEEEN SÅÅÅÅ!

:D

Ska bli så skönt å komma bort från kylan! Oerhört jäkla skönt faktiskt :D

Ha det så bra i kalla Sverige ^^



PoK

Kommentarer
Postat av: Tantan

Din äckliga unge, jeg vill ju oxå! :P

2009-08-14 @ 19:59:05
Postat av: Kitty

Ha det så bra i värmen!! =)

2009-08-15 @ 15:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0