Första dagen som stadsbo ^^

...jepp å det funkar faktiskt ;)

Dock är ju inte vovven med hit än...tänkte fixa iordning och så innan jag tar hit henne :) Men blir nog inflytt för henne i helgen :)

Så idag har dagen spenderats genom att fixa lånekort på biblioteket å sen sprang jag å Anna en sväng på stan för å hitta nå snygga gardiner å kuddar...men trots att vi sprang i nästan varenda inredningsbutik så hitta vi inte nått...blir minsann Kupan för å kika va som finns där när vi får tid :P

Sen gick vi tillbaka till lägenheten å Emelie (som sov över här igår natt) kom å hälsa på igen efter skolan...drog sen in till centrum igen å mötte upp syrran å mamma så åkte vi ut till F4 där ja skulle ha intervju för städjobbet...

Tog ju sin lilla tid den intervjun men det gick väl relativt bra å jag är uppsatt som vikarie på Deloitte...vilket innebär att jag måste hoppa in å jobba kl. 06.00 på morgonen om någon blir sjuk...men som sagt jobb är jobb...


Sen åkte vi allihopa ut till Grytan eftersom syrran skulle mocka hos sin häst innan vi åkte vidare ut till Oviken...
KÄkade mat å gick me hundarna sen tog jag me mig min bil in till stan så vi ska slippa åka buss imorn när vi ska till skolan.

Ringde å fråga hyresvärden om ja kunde låna parkeringen i natt å det gick bra det :)

Så imorn drar vi å försöker leta upp vart vi ska plugga :) Börjar kl. 10 med fika i A-salen ;)



Nu ska jag roa mig med att lyssna på musik för d e inte nå kul folk på MSN :(

Kommer förresten bilder på lägenheten när  jag fått upp dom där oinköpta gardinerna :P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0