No other way...

.....but up!

Jepp tror kristiderna är över för min del...va tvungen å va där nere och vända som sagt för att kunna komma upp...

NÄSTA ÅR KOMMER JAG IN!!!

Och nu ska jag flytta till stan, bara jag & Toffee :D
Det kommer blir skojj...skitsamma om jag inte känner nån, finns säkert nån annan som inte känner nån heller, jag menar vi har ju Mittuniversitetet i stan å där finns d ju faktiskt en hel del studenter :)

På fredag ska jag å kolla på lägenheten som sagt :) Hoppas verkligen den är fin och att jag får den.
En etta för 3000kr /mån inkl. el, värme & bredband e väl rätt bra när den ligger ca 1 km från centrum?
Jag har ingen koll på priserna men jag tyckte det lät överkomligt iaf :)

Sen på kvällen på fredag bär det av till Alanya, bara slappa en vecka skönt :)



Å idag e jag ensam hemma å tar hand om djuren för mamma & pappa har dragit till Orsa på minisemester :P
Så nu kan jag göra vad jag vill *höhö* ...men finns ju dock fortfarande inte så mycke å hitta på ;)

SKa nog ta en promenix me vovvarna nu :) Toffee badade förresten igår, det behövdes kan jag ju säga...va tvungen å schamponera henne 2 ggr innan det slutade rinna mörkbrunt vatten från henna :P Men nu e hon vit och fin ...ett litet tag till iaf ^^


Jao när man gjort allt kanske man ska börja packa resväskan me :D å se hur mycket man får plats me tills väskan blir för tung :P

Ska skicka in papperna till CSN så man får lite bidrag när man pluggar plus att jag ska skicka in ansökningsformulär för flygledaretesten bara på kul :)
Måste bara få tag i nå porto också...har ju 13 kr på kontot för tillfället så kan ju inte direkt köpa nått sj...mamma? ;)


PoK

Kommentarer
Postat av: Junie

Härligt, så ska det låta! :D:D Livet ordnar sig märkligt nog alltid till slut :)

2009-08-10 @ 17:24:15
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0