Shopping på Dollarstore...

...å lite till ^^

Jepp, ännu en dag har kommit å gått...
Blev väckt av Emelie som skrek i att jag va tvungen å käka frukost me henne :P
 Så upp ur sängen, håret åt alla håll å ögonsnor överallt men visst visst jag ska käka frukost med dig  ;)

Sen ut på ridtur me gnäggen å Emelie följde med me vovvarna :) Kan fortfarande inte släppa känslan av otroligt skönt det är att ha hästen tillbaka <3



Efter ridturen hjälpte vi pappa å elda lite ris...lr ja... jag stod mest å kolla på tills det blev för varmt i ansiktet  å jag gick hem istället ^^




Vid halv fyra hämtade vi upp mamma från jobbet å så drog vi vidare mot Dollarstore i Svenstavik :)
Blev ju en hel del grejer där...däremot bara hälften av det jag behövde men det får vi väl ta å fixa nån annanstans då ;)
Fick ju iaf lite snygga grejer så jag hoppas jag kommer trivas !
Här har ni min lilla hög av grejer ;)



Enda dåliga idag var ju att dom ringde från städjobbet å sa att deras nuvarande personal hade velat utöka sina tider så jag fick inte städjobbet på Coop...nä tack för den hörni!
Men Emelie å jag har ett annat jobb på G iaf...så vi hoppas på det :P

Nu ska jag å Emelie kolla på film å käka kladdkaka ^^
Å ni ska veta det e en nyttig kladdkaka för det e faktiskt havregryn å korn i SÅ DET SÅ! ;)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0