STÄDAAAA....

...fast nu orkar ju inte mer :P

Å syrrans data kraschade igår men jag formatera om skiten så nu fungerar den igen ^^ I'm good :P

Har skrivit kontrakt å allt på lägenheten i stan så nu ska jag bara hämta nyckeln av den andra tjejen å flytta in :)
Dock måste jag ju hjälpa syrran flytta alla sina grejer till Kramfors först...
...så imorn ska jag upp å käka frulle kl. 5 å sen ska vi packa in alla miljoner grejer i en liten hyrlastbil från Statoil...får väl se hur det går...å sen blir det bilresa på 3 timmar till Kramfors...lasta ur alla miljoner grejer...åka tillbaka 3 timmar...SOVA!

Sen på söndag är det dax för mitt flyttlass...inte fullt lika stort som tur är :P

Dessutom kommer tant Anna upp imorn med tåg så jag får tyvärr dumpa henne hos mamma :P sorry Anna!



Gah....orkar inte städa nå mer...flyttstäd e fasen d värsta för det ska va så sjukt noggrant...varenda liten fläck på varenda liten list ska bort....ja en aning drygt måste jag få påstå ännu en gång!
Så jag roar mig lite med att skicka SMS till folk som inte har mitt nummer *hehe* alltid lika kul ^^ Särskilt när dome  så korkade att dom inte kollar upp det på typ hitta.se lr eniro ^^
Tyvärr har jag ju fortfarande det här jäkla 3-kontraktet så det e asdyrt å skicka SMS men ska se till å låsa upp min mobil så snart som möjligt å byta till Halebop igen...Halebop e grejer det :D

Nä men om man ska sätta sig å kolla på syrran som målar över bruna fläckar på tapeten (lalallalala) kanske xD

Pok

Kommentarer
Postat av: sofiee

men men jag vet uibte hur man gör!!

2009-08-29 @ 00:47:02
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: junie

jag kan se din blogg :O OMG!!

2009-08-29 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0