Jullov & MINUSGRADER på riktigt!

....ja kanske inte jullov...

För tydligen så har vår klimatrapport kommit bort :S
Var säkert för att typ det sista jag sa innan jag åkte från skolan var:

- Fy fan tänk om allt bara skulle försvinna nu!

Å vips var det borta!

Så nu är jag så sjukt tacksam att Angelica som är på skolan försöker leta reda på det åt mig...hoppas så sjukt mycket på att hon hittar det!
Annars blir det jobbigt...



Å det va ju som lite kallt ute när man kollade på termometern imorse...

och i natt hade det varit:

så nu kan man väl konstatera att det ÄNTLIGEN är vinter på riktigt!

 

Så idag tänkte jag sätta igång lite med julen ^^ typ göra lite julgodis, baka nån jullimpa kanska och binda en enriskrans om jag vågar mig ut i kylan för att hämta nått enris såklart ;)

PoK

Kommentarer
Postat av: behm

haha, jag skrev så för att jag visste att du skulle kommentera det!! :P haha

2009-12-18 @ 16:47:18
Postat av: Kitty

Haha va har man på sig när det är SÅ kallt!? :P Jag fryser ju ända in i skelettet här nere i "södern" och vi hara "bara" -6 :P Men det blåser angel

2009-12-18 @ 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0