Merry Christmas :D

...för tror inte det blir några blogginlägg imorn iaf ;)

Nu har vi tagit in granen å så fort Emelie dyker upp så ska vi klä den me :) sen blir det att göra sista julgodiset, marängfudge, innan man kvällar ^^


Kaninisen har flyttat upp på mitt rum och min uttråkade katt tycker det är väldigt roligt att ligga å lura på henne :P men hittills har han varit för feg för att göra nått dumt ;)
..lr jaa han hoppade på henne i höpåsen men då fick hon skylla sig sj för hon ska inte vara i den xD

Så som sagt djuren firas med 4 hundar Toffee, Puff å syrrans hund Leo å Peders hund Lova...å de andra djuren Baltazar å Pixie då ;)

Så det e nästan lika mycke djur som folk här under julen ^^


Men det klagar vi inte på ^^ ...blev mer än trött på alla folk på stan när jag skulle julshoppa så blev bara stressad å fick impulsköpa min julklapp eftersom det inte fanns nått kul ja kunde komma på...men jaja...tanken som räknas ;)

Nä nu dyker dom nog upp snart så får väl gå ner å kolla va resten av folket sysslar me under tiden :)

och GOD JUL :D

PoK


Kommentarer
Postat av: Alma

Det där med katt och kanin. Har ju själv haft den kombon.. Utomhus, dock.

Katten (Maja) brukade hoppa på kaninerna och försöka brotta ner dem, men hon mötte väldigt lite reaktioner. Då brukade hon övergå till att äta upp deras pellets ;)

2009-12-23 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0