RofL!!!!

... man kan ha jävligt kul i lagårn!

Hade noll motivation att göra nån  klimatstudie i nån lagård idag och det ändrades inte...särskilt inte när lärarn hela tiden sa att: "Nääää FEL FEL FEL!!!!....Såååhääääär ska det vaaa!"
...
också ryckte han åt sig grejerna å satte upp dom själv...suuuuck!

Jaja men iaf det som förgyllde min dag...lr ja det va fasen det roligaste som hänt på  länge! :D
Tror jag alla tyckte iaf.... alla andra utom Anna iaf XD

Min grupp stod nämligen och satte upp nån apparat som skulle mäta koldioxiden i luften i gången bakom alla de uppbundna korna...
...så börjar kon precis framför där vi står att bajsa (precis som kossor jämt gör...)
Å först bajsar den bara en vanlig liten klutt men sen hörs ett splasch och det bara skjuter ut skit ur rumpan på kossan!!!
Alla hoppar åt sidan för att fly undan bajsanfallet, men mitt i skottlinjen står Anna och hon hinner inte undan och plötsligt kommer en ny bajsattack rakt på Anna XD
Å det såg så jääääääävla kul ut!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROFL!!!!!!!!!!!

Ni kan inte fatta hur det verkligen sköt ut bajs som en kulspruta ur den här kossan!!!

...den mådde nog inte så bra men det förgyllde min dag =D
Tack Anna & Kossan!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0