Trist att alla bor så långt bort...

...fast dom påstår att det är jag som bor långt bort!

Det fattar jag då inte :P Jag bor ju faktiskt typ mitt i Sverige kolla på kartan ;)


Nä astrist verkligen...vill kunna träffa alla jag vill träffa när jag vill träffa dom...eller iaf ha nån möjlighet att kunna träffa dom :/
Tex. så smsade Platt å ville att ja skulle komma i helgen...å skulle kanske gått om jag hade pengar och OM det hade funnits några tåg som gick hem till mig igen...

Och i nyår eller efter nyår va det också meningen att jag skulle träffa mina friends men NÄÄÄ jag har varken råd eller tid eftersom jag inte får pengar förren i slutet av januari plus att vi har 2 tentor direkt efter lovet...

suck...

Hur normalt är det att inte kunna träffa några av ens bästa vänner på typ ett halvår-år lr ja snart 2 år med för den
delen...

:( Ledsen...

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0