Cabot Circus :)

Idag på Valentines day blev det en dejt m. Sofie på Cabot Circus i Bristol ^^

Åkte iväg vid 10 å efter inte alls många felkörningar inne i Bristol så hittade vi det stoora shopping mallet Cabot Circus, hade idag inriktat mig på att köpa nya stövlar/skor.

Sofie hittade en riktigt nice jeansjacka som hon köpte + lite till såklart å jag letade vidare efter mina skor/stövlar :P

Till sist efter andra svängen (som det brukar va för mig när jag handlar...) så hittade jag ett riktigt snyggt par ankelboots som va på rea :) ...iof va dom ju dyra iaf men intalar mig sj att dom va värda det ^^ för dom kostade faktiskt mycke mer innan rean :P Nu blev det £54 (673 kr) istället ;)

Men är dom inte snygga så säg ^^




PÅ hemvägen blev d som vanligt lite äventyr...bla. så körde vi rätt in i värsta polisstyrkan me polishästar å grejer :P Sen körde vi nästan rakt in på fotbollsstadion dit alla poliser var påväg XD
Stoppade även vid Sainsbury's för att införskaffa godis ^^ ett nödvändigt ont inför helgen ni vet...hehe... måste ju även tröstäta lite nu på Valentines day eftersom man inte har nån dejt :P

Happy Valentines day everyone!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0