Liverpool University =D

Jag har fått en intervju!! Jag har fått en intervju!!!

18 mars händer det!

Kommer kissa ner mig av nervositet..hallå jag ska för det första hitta dit å sen ska jag genomföra en intervju med!!! som måste gå bra för det hänger på om jag kommer in lr inte! Å jag ska utmärka mig bland ett antal folk som blir intervjuade liksom...

Men jag är glaaad!!! :D Chansen ökade ju litte nu iaf :)

Men nu e ju problemet att allt (papper å grejer...) ska skickas från Sverige å hit å jag måste ha alla yrkeserfarenhetspapper å sånt hit...å dessutom måste jag fixa fram dom med! :O

OMG kan inte sitta här å dryga..till handling!



Kommentarer
Postat av: junie

Ooooh vad är det för program du sökt till där då? :D

2009-02-20 @ 09:34:07
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com
Postat av: Elin Lundgren

Hejsan! Gratulerar till intervjun... :D min stora dröm är precis som din att bli veterinär..

Har du lust så får du gärna adda mig på msn: bejbii[email protected]

Hoppas du addar:) Mvh Elin

2009-02-20 @ 12:03:48
Postat av: Elin Lundgren

bejbii[email protected]

glömde _ sträcket..:D

2009-02-20 @ 12:05:11
Postat av: Sofiee

ååhåååå GRATTIS!!! Det måste vi fira med en pubkväll imorn!!

2009-02-20 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0