Roadtrip i ravinen

Har nu varit å checkat the gorge i Cheddar ^^

Började dock dagen med ett pass på gymmet, en aning trött då jag snackat me "folk" till kl 4 imorse...men va ändå upp vid 9 å vid 10 drog jag me mig Sofie till gymmet å vi körde ett litet konditionspass :)
Sen bestämde vi att vi skulle dra till Street å Clarks Village för Sofie skulle köpa en present till Annika å jag passade på att köpa lite Body butter för halva priset, sometimes I really like outlets ^^


Eftersom kl. bara va 14.30 när vi var klara i Street å ingen av oss hade lust att åka hem till familjerna riktigt än så bestämde vi att Sofie skulle visa mig ravinen/berget i Cheddar...The Gorge!
Riktigt nice där alltså å coolt me stupande bergväggar på båda sidorna ^^ Dock fattar jag inte varför dom ska upp i bergen med sina Ferraribilar å andra glidarbilar....gissar att det bara är to show off!


Haha vi dampade järnet där i bergen iaf, tur att Sofie ligger på ungefär samma nivå i å va störd som jag gör XD
Vi är inte 20 challalalala...!!! (skyll dig sj att du skulle leka bergsget Sofie :P sa ju bloggen nästa ;)
Vi sprang & hoppade runt bland bergsgetterna (ja bergsgetter på riktigt!), sjöng, hade snöbollskrig å  å vinkade till allt roligt folk XD
Vi skyller på att vi är från Sverige :P

Sofie hittade också en walking stick så hon kunde gå som man ska uppe i bergen XD Finns en film på detta, dock ärden Copyright skyddad så sno den inte!  :P



När vi lekt klart i ravinen spelade vi en rockversion av Pippi Långstrump på hög volym med nedvevade rutor medan vi gled nerför berget i Sofies schnygga Rally-Kalle bil  Billie :P


Väl tillbaka i huset får jag ett schema på vad Elise vill göra under skolveckan...åka till Wells å shoppa, åka till Bristol å shoppa, åka på hunt..osv osv...snälla kan inte alla ungars lov få ett slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0