Shopping och smärta :P

...redigt pass på gymmet idag får se om man kan röra sig imorn ;)

Imorse va det till å försöka övertala Elise att det va precis lika bra att åke till Clarks Village i Street som att åka till Cribbs Causeway i Bristol...
hade nämligen ingen lust med att ha en 11-åring som vägvisare när vi skulle ut på motorvägen å grejer...det tog vääääldigt lång tid att övertala henne till det men jag har ju sjukt bra tålamod & övertalningsförmåga så ni kan ju gissa vem som vann ;P

Drog iaf iväg till Street å känner att jag fått in rätta engelska fartkänslan när man e upp i 80 km/h på 50-väg :P Väl där gick allt ut på att hitta en affär som sälde "Me-to-you-stuff" eftersom Elise är obsessed av det...en aning störande men när vi hittat 2 butiker me sånna grejer blev d liiite bättre :) Haha då hittade jag ett diadem, örhången, en ring, en ny väska & ögonskugga ^^  Förstår ni e sjuuukt nyfikna på bilder men ni får dom imorn :P

Lagade en chili con carne å bakade ett bröd till middag, väldigt uppskattat *hehe* från å me nu e jag känd för min goda matlagning, det du mamma!! Jag kan om jag vill XD

Vid 19 hade jag å S bokat in Circuit traing...å när vi drog iväg sa Richard:
- OMG, you're gonna be really fit!

Hehe, redan då började det krampa i benen :P Men d va ju bara början ;)
Det va alltså cirkelträning m. olika stationer m. inrikting på styrka för d mesta då...å mellan dessa fick man springa järnet ;)
Snacka om att ledaren njöt av att plåga oss ;P I could tell! Tur att han inte va en tjock ful gubbe då hade jag dragit direkt ;P

Vi kämpade oss dock igenom hela lektionen å sen kunde man känna vart man skulle få träningsvärk och framförallt ATT man skulle få det!
Men så bra som vi va så anmälde vi oss direkt till en lektion på fredag å till nästa Circuit training :P Ska d gymmas så ska d ;)

Väl tillbaka va d bara å slänga sig i duschen, käka nått sen kollade jag på Step up me Elise, me like that movie  a lot :)

Nu blir d MSN i några timmar känns d som så hörs vi imorn guys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0