Strode college i Street

Idag va jag & Sofie på colleget å gjorde vårat test

Colleget ligger i Street å jag hämtade upp Sofie vid typ kvart i 10...körde genom en flod av vatten (skojjar verkligen inte) som nästan kunde svept bilen av vägen om man kört för fort...ska inte berätta detta för familjen som knappt låter mig köra alls :P

....kom dit lite före halv 11 å sen letade vi oss igenom colleget alla ingångar & byggnader...
Va lite skojj att se lite yngre folk å inte bara bönder, gegga & får ^^

Träffade iaf Debbie Morris som hade hand om vårat test...en trevlig men aning förvirrad tant :P Vi gjorde vårat test som inte direkt var svårt...gick ut på å dra linjer mellan ordet fotboll & bilden på en fotboll, skriva vad man gjorde igår å skriva 5 meningar om sig själv, fylla i lite verb osv.
Tror vi klarade oss relativt bra :P

Har just varit ute å ridit en sväng på vidderna, började hagla/regna precis när vi närmade oss gården så vi hade rätt tur ändå...
Plus att jag nyss fick reda på att min familj ska hyra ut min häst till en ridskola...kul att man får mycke info....han kommer antagligen bli helt förstörd i munnen mm.
Stackarn <3

Nu ska jag snart gå å förbereda maten ungarna tvingar mig å göra burgers å spagetti så får väl bli det då :P Dom lovade å hjälpa till också men får väl se....

Ha de! (Hoppas ni inte ser nå konstiga bilde ri den här texten, isåfall råder jag er å skaffa Firefox för i den webläseren tror jag inte dom syns :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0